Męska bezsilność

Posted by admin on 25 lutego 2015 in problemy z potencją |

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, iż twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, choć przestrzegam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – da się to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! erekcja

Zauważyłeś pierwsze objawy choroby – co musisz uczynić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie badaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, żeby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stopień rozwoju choroby oraz wskaże stosownego fachowca – urologa bądź seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności z erekcją są całkowicie uleczalne!
Standardowe leczenie przeprowadzane jest głównie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Stosuj zdrową żywność do swojego menu

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw i owoców to podstawowy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz otyłości. Z owoców bardzo korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto spożywać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać także dietetyka o adekwatną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest restrykcyjnym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami polepsza aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa niekorzystnie na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące problemy, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję dużej odległości. Najbardziej niesympatyczny zapach utrzymuje się we włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i krępujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, abyś prócz diety czynnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni oraz systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena

Tagi: , , , , , ,

Copyright © 2015-2018 Blog Mateusza i Janka All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.3, from BuyNowShop.com.